Інформація для покупців

Інформація для покупців - фото 1

Доставка

БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА ПО УКРАЇНІ

Якщо сума замовлення становить 1500 грн і вище з врахуванням знижки, доставка до відділення перевізника у Вашому місті здійснюється за рахунок нашої компанії.

Доставка одягу BOGI по Україні здійснюється перевізником Нова Пошта і займає 1-3 дні в залежності від Вашого регіону.

Відправлення замовлення здійснюється компанією BOGI в день оплати, якщо оплата відбулася в робочий день до 13.00 і на наступний робочий день, якщо оплата відбулася після 13.00.

 

Інформація для покупців - фото 2

Оплата

Оплата може здійснюватися наступними способами:

Онлайн оплата

Якщо Ви бажаєте оплатити за допомогою картки Visa або Mastercard, виберіть онлайн оплату WAYFORPAY, введіть дані з картки: її номер, термін дії та код CCV і підтвердіть транзакцію кнопкою «Оплатити». Сума буде списана з Вашої картки.

Оплата за реквізитами або наложений платіж

Якщо Ви бажаєте оплати своє замовлення за реквізитами або наложеним платежем, зв*яжіться з нами по телефону або e-mail. Ми надішлемо Вам реквізити для оплати.

* Наложений платіж можливий за умови передплати 100 грн.

 

 

Інформація для покупців - фото 3

Знижки

Наш інтернет-магазин пропунує скористатися знижкою.

Зараз наш магазин надає знижку не тільки постійним покупцям, але й тим, хто купує вперше.

Знижка в розмірі 10% надається за умови замовлення на дві і більше будь-які речі.

Інформація для покупців - фото 4

Повернення та обмін

Згідно закону України “Про захист прав споживачів” замовлення можна повернути на протязі 14 діб з дати отримання замовлення.

Повернення приймається за умови:

  • одяг має бути в належному товарному стані (новий, чистий, непошкоджений, в цілій упаковці, з навісними та вшивними ярликами);
  • повернення замовник здійснює за свій рахунок (адресу повернення замовник уточнює у менеджера)

Умови повернення для товарів належної якості

Відповідно до Закону “Про захист прав споживачів” Ви маєте право повернути товар або обміняти його на інший протягом 14 днів з моменту отримання замовлення.

Товар належної якості – це товар без дефектів, з цілісною упаковкою, який з певних причин не підійшов Вам.

Повернення або обмін товару належної якості здійснюється, якщо він не використовувався, збережений його товарний вигляд та споживчі властивості, без механічних впливів.

Обмін товару належної якості здійснюється протягом 7 днів від звернення клієнта за умови наявності аналогічного товару на заміну.

У разі відсутності аналогічного товару на заміну, клієнт має право на купівлю іншого наявного товару з перерахунком вартості, здійснення обміну товару на аналогічний при першому надходженні відповідного у продаж, або на повернення грошей. У разі обміну товару належної якості доставка здійснюється за рахунок Одержувача.

======================================

Порядок повернення та обміну товарів не належної якості:

Товарем неналежної якості вважається неякісний товар із будь-якими дефектами.

У разі отримання клієнтом товару не належної якості, він має право оформити обмін товару або повернення коштів протягом 14 днів з моменту отримання замовлення при зверненні на телефон або на ел. пошту.

У зверненні необхідно описати причину обміну/повернення, прикріпивши до повідомлення чек та детальні фото дефектів у високій якості.

Обмін товару не належної якості здійснюється протягом 7 днів від звернення клієнта за умови наявності аналогічного товару на заміну. У разі відсутності аналогічного товару на заміну, клієнт має право на купівлю іншого наявного товару з перерахунком вартості, здійснення обміну товару на аналогічний при першому надходженні відповідного у продаж, або повернення грошей. У разі обміну товару неналежної якості доставка здійснюється за рахунок продавця.

======================================

Повернення та обмін товарів здійснюється через службу доставки “Нова пошта”, або за адресою: м. Київ, вул. Лугова, 9с

Кошти за повернутий товар перераховуються на банківську картку клієнта протягом 2-х робочих днів з дня отримання нами товару.